Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Hoşgeldiniz, Misafir
Son Ziyaretiniz:
Toplam Mesajınız: 17
 

AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

İletişim Sosyolojisi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
d3rY@
Moderatör
Moderatör
d3rY@
Cinsiyet: Kadın
---www.acemi.yiz.biz---
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 02/07/08
Mesaj Sayısı : 4509
Nereden : evden :D (ank)
Lakap : şeker :P
İletişim Sosyolojisi Vide
http://www.acemi.yiz.biz
MesajKonu: İletişim Sosyolojisi İletişim Sosyolojisi EmptySalı Tem. 21, 2009 3:58 pm

İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ 1 İNSAN BEDENİNİN TARİHSEL SÜRECİ 1 GÜNÜMÜZ BASININDA KADIN BEDENİ 2 SELÜLİT REKLAMLARINDA ÜNLÜ KİŞİLERİN KULLANILMASI 3 İNTERNETİN BİR PAZAR HALİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ 6 BASININ GERÇEK AMACI NE? 9 GAZETE VE DERGİLER 10 Sağlıklı Diyet 11 Şok Diyet 12 GÖRSEL BASIN 14 KAYNAKLAR 18 İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ Soru; BASIN ARACILI İLE BİR META HALİNE DÖNÜŞTÜRÜLEN KADIN BEDENİ, NEDEN BAZI GÜÇLER TARAFINDAN SÜREKLİ ZAYIF VE FORMDA TUTULMAYA ÇALIŞILIYOR? Giriş: Bu çalışmaya başlamamın amacı, günlük yaşantımızı çepeçevrelemiş olan light ürünler, zayıflama ilaçları, selülit kremleri... v.s. Bugün gittiğimiz tüm marketlerde gıda ürünleri üreten tüm firmaların light ürünlerini bulmak mümkündür. Light süt, yoğurt, çikolata, salam, cola... v.s. Altı yedi yıl önce bu tarz zayıflatma ürünlerine raslamazken ne olmuştuda birden bire tüm bu light ürünler günlük yaşantımızın bir parçası durumuna gelmişti. Ya tüm dünya birden bire şişmanlamış ya da bu şişmanlık bir problem ve hastalık olarak yeni yeni fark edilmişti. Tüm bunları anlamak için, büyük bir güç sahibi ve insanlar üzerinde büyük bir etkiye sahip olan basın organlarına bakmak gerekir. Gerek görsel basında gerekse gazete, internet, dergiler...v.s. de yer alan ideal, arzulanan kadın bedeni, gönderilen iteliler aracılığı ile tüm toplumun bilinç altına yerleştirilmiştir. Buradaki amaç sadece insanların sağlığını düşünmek yada onları formda tutmak değil bu ürünleri üreten ve pazarlayanların kendi karlarını maximuma çıkarmaktır. Özellikle görsel basına yer alan reklamlarda kadın bedeni ön plandadır. Reklamı yapılan üründen çok kadın bedeni kullanılmaktadır. Buradaki ideal, formda bir kadın bedeni yaratılmıştır. İdeal olan, toplum tarafından kabul edilen kadın tipi budur. Bu standartların dışında kalan tüm kadınlar toplum tarafından dışlanan ikincil duruma itilmiş, ezilmiş ve mahçup bir kadın tipidir. Basın organları tarafından bu bilinç yavaş yavaş tüm topluma aşılanmaktadır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

İletişim Sosyolojisi

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Acemi Forum Eğitim & Öğretim :: Ödevler & Tezler & Projeler :: Felsefe & Psikoloji -
Powered by phpBB © Acemi Forum
Copyright © 2007 By [-İDLE-] & adegerli33